Tänaseks on suur osa elust internetti kolinud. Näiteks 2019. aasta andmetel ei kasutanud üldse interneti vaid 9,8% eestlastest.

Kui omad ettevõtet, kus potentsiaalseteks klientideks on kõik eestlased, siis 90,2% neist on internetis. Seega tee ise järeldus, kuidas on kõige efektiivsem klientideni jõuda. Seega milleks mulle koduleht? Hoolimata tegevusvaldkonnast või kliendibaasist, on läbi kodulehe toote või teenuseni lihtsam jõuda.

Järgnevalt toome välja, millised eelised kaasaegne koduleht teile annab:

*Nähtavus, nähtavus, nähtavus. Siin vist ei ole vaja pikemalt peatuda. Inimesed teevad eeltööd internetis ning tihti otsustatakse selle eeltöö põhjal sinu ja konkurentide vahel.

*Usaldusväärsus. Omades kodulehte, kuhu suunata kliendid, partnerid või ka võimalikud töötajad, on lihtsam teistes usaldust tekitada ja näidata, et tegemist on tõsiseltvõetava ettevõttega.

*Ulatus. Veebileht annab piiritud võimalused. Geograafiline asukoht ei ole enam takistuseks. Sa võid paikneda Lõuna-Eesti metsade vahel, kuid läbi kodulehe jõuda klientideni Aafrikas.

*Mugavus. Kui soovid klientidele pakkuda mugavat teenindust, siis on veebileht õige koht. Läbi selle saadakse infot ettevõtte, pakutava väärtuse kohta ning sõltuvalt teenusest või tootest on see võimalik ka kohe läbi lehe soetada.

Need on kõigest mõned positiivsed faktorid, mis hea kodulehega kaasnevad. Kodulehele tuginedes on võimalik luua efektiivne turundusstrateegia, mis on tõhus ning taskukohane. Seega võib õigesti rakendatud veebileht olla Sinu edasise arengu hüppelauaks. Kui oled selleks valmis, siis vaata SIIA . Meie poolt on esmane konsultatsioon tasuta