Kodulehe optimeerimine ehk SEO

SEO hind, kodulehe optimeerimine ehk SEO

Kõigepealt tuleks meeles pidada, et SEO on investeering, mitte kulu.
Kodulehe optimeerimine on tähtis osa, et koduleht saavutaks oma soovitud tulemuse. Tänu läbimõeldud, ning asjakohase kodulehe sisule saab Google aru, mis kodulehed on head mida klientidele näidata. SEO teenused on pigem maraton, kui sprint, ning hea asi sünnib ajaga.
Kodulehe sisu tuleb viia vastavusse Google otsingusse kirjutatavaga. 
Kõik see nõuab kodulehe analüüsi, märksõnade analüüsi, konkurentsianalüüsi. Pärast mõtleme välja tegevuskava, ning hakkame kodulehte optimeerima ja looma sisu mida klient Google’s otsib.
Kodulehe audit ja konsultatsioon on TASUTA!

Kodulehe optimeerimine ehk SEO hind

Miks on SEO vajalik?

Hästi korraldatud SEO töö aitab luua nähtavust ja seeläbi parandada Sinu ettevõtte tulemusi. 
Kõige innukamad ja müügikanali lõpus olevad kliendid teavad, mida nad otsivad. See tähendab, et neil on juba kindel soov mingi teenuse järele, ning nad on seda aktiivselt otsimas. See ongi koht, kus SEO ehk kodulehe optimeerimine võib olla suur trump. 
Muidugi on ka võimalus SEO suunata klientide harimiseks, müügikanalist edasiliigutamiseks või usalduse kasvatamiseks ning enese tutvustamiseks. Kõik oleneb ettevõtte või äri vajadustest.

KODULEHE OPTIMEERIMINE

SEO hind

Miks valida SEO

Hästi optimeeritud koduleht muutub klientidele palju nähtavamaks. 
Numbrid näitavad, et kuskil 90% kogu kliendibaasist maandub ainult esilehel. Mis on konkreetselt seotud müüginumbritega. Sul võib olla ükskõik, kui hea leiutis, toode või teenus aga kui see on peidus Google neljandal lehel, siis ei leia seda paraku keegi.

Kaua võtab aega SEO ja SEO hind.

Üldiselt ei ole kindlat ajavahemiku teada, kui kaua SEO aega võtab nind milliseks kujuneb lõplik SEO hind. Kuid alates 2st nädalast(Väga hea hinnanguga lehed, ning juba kõrgematel positsioonidel), kuni 1 aastani.( Lehed, millele hakatakse täiesti uut SEO strateegiat looma.)
Faktoreid on palju – Mis on Sinu lehe hetke SEO olukord. Mis on Sinu kodulehe autoriteetsus ehk hinnang Google silmis. Kas sisu on asjakohane. Kas Sinu lehele on häid viiteid. 
Samuti SEO hind sõltub sinu teenuse, toote ning valdkonna konkurentsist ning pakutava toote või teenuse nõudlusest lisaks SEO hind sõltub perioodist, kui pikalt oled nõus panustama kasvule Googles..

Organiseeritud sisulehed

SEO on hea selle tõttu, et nii on saab kodulehe jaotada mõtteliselt osadeks. Mis aitab Sinu kodulehe teha väärtuslikumaks probleemi otsijatele. 

Näiteks: Vähemteadlikule või uudistavale inimesele proovid suunata esilehte.
Teenuste lehte proovid suunata inimestele, kes on juba ostuhuvilised, ning teavad mida nad otsivad.

etEstonian