SEO ehk kodulehe optimeerimine

Lehe optimeerimine ehk SEO

Kodulehe optimeerimine on tähtis osa, et koduleht saavutaks oma soovitud tulemuse. Tänu läbimõeldud ning asjakohasele kodulehe sisule hindavad Google’i algoritmid mõned lehed teistest atraktiivsemateks. Seetõttu tuleb kodulehe sisu luua nii, et leht tuleks välja Google otsingutulemustes.
See tähendab kodulehe, märksõnade ja konkurentide analüüsi. Analüüsi tulemusel loome tegevuskava, mille põhjal kodulehte optimeerida.

Kodulehe optimeerimine on pigem maraton mitte sprint, kuna optimeerimine toob tulemust pikas perspektiivis. 

Kodulehe audit ja konsultatsioon on TASUTA.

Miks on SEO vajalik?

Hästi korraldatud SEO aitab luua nähtavust ja seeläbi parandada Sinu ettevõtte tulemusi. 
Kõige innukamad ja müügikanali lõpus olevad kliendid teavad, mida nad otsivad. See tähendab, et neil on juba kindel soov mingi teenuse järele ning nad on seda aktiivselt otsimas. See ongi koht, kus SEO ehk kodulehe optimeerimine võib olla suur trump. 
Lisaks on ka võimalus SEO suunata klientide harimiseks, müügikanalist edasiliigutamiseks või usalduse kasvatamiseks ning enese tutvustamiseks. Kõik oleneb ettevõtte või äri vajadustest.

KODULEHE OPTIMEERIMINE

SEO hind

Miks valida SEO teenus?

Hästi optimeeritud koduleht muutub klientidele palju nähtavamaks. 
Numbrid näitavad, et umbes 90% kogu kliendibaasist maandub ainult esilehel. 
 Sul võib olla ükskõik, kui hea leiutis, toode või teenus, aga kui see on peidus Google neljandal lehel, siis ei leia seda paraku keegi.

Kaua võtab aega SEO ja mis on SEO hind?

Üldiselt ei ole kindlat ajavahemikku teada, kui kaua SEO aega võtab ning milliseks kujuneb lõplik SEO hind. Alates teisest nädalast(väga hea hinnanguga lehed ning juba kõrgematel positsioonidel) kuni ühe aastani.(lehed, millele hakatakse täiesti uut SEO strateegiat looma).
Faktoreid on palju. Mis on Sinu lehe hetke SEO olukord. Mis on Sinu kodulehe autoriteetsus ehk hinnang Google silmis. Kas sisu on asjakohane. Kas Sinu lehele on häid viiteid. 
Samuti sõltub SEO hind Sinu teenuse, toote ning valdkonna konkurentsist ning pakutava toote või teenuse nõudlusest. 

Organiseeritud sisulehed

SEO on kasulik ka seetõttu, et nii saab kodulehe jaotada mõtteliselt osadeks. See aitab kodulehe teha külastajale väärtuslikumaks
Näiteks: vähemteadlikule või uudistavale inimesele proovid suunata esilehte.
Teenuste lehte proovid suunata inimestele, kes on juba ostuhuvilised ning teavad, mida nad otsivad.